CONTEXT:
Click, tap, swipe, like, share, comment și subscribe. Cine are răbdare mai mult de un bumper ca să prindă o idee, un mesaj sau o informație. Oportunitățile nu așteaptă, de ce am aștepta noi? Insightul de la care a pornit această campanie este că nerăbdarea este o virtute. Vrem totul ieri, nu acum. Avem nevoie, nu stăm, vorba melodiei din spot. Și toată această nerăbdare s-a transformat într-o campanie pentru BRD. Îți trebuie ceva, îți iei cu Cardul de Credit BRD. Ce simplu, nu? Soluția pentru această nerăbdare specifică generațiilor mai tinere a venit chiar din produsele BRD 100% online, cu aprobare în 20 de minute. Nerăbdarea a fost tradusă printr-un gest dinamic – pocnitul din degete, dar și printr-un stil vizual inspirat din tranzițiile de TikTok. Pocnitul din degete este praful de zâne al spotului, el face totul posibil și transformă toate planurile în realitate. Totul se desfăsoară rapid, prin cadre dinamice, susținute de melodia compusă și interpretată de Adrian Despot care s-a transformat rapid într-un hit fredonabil de la prima ascultare și care are toate șansele să devină motto-ul nerăbdării în România.