Lidl - Carne la un gratar insorit • Ep. 1 Stii si Gatesti

CONTEXT:

Carnea proaspătă și calitățile care o fac atât de specială și îndrăgită de români devin în premieră centrul de interes în noua campanie „Ambalat pentru prospețime”. Quiz show-ul „Știi si Gătești” îi pune față în față pe Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits. Cei doi se duelează pentru rețeta din fața lor, cu o miză pe măsură, într-un spectacol culinar pe muchie de cuțit. În fiecare episod, participanții se confruntă cu patru întrebări: Andrei Aradits în fața unui preparat delicios gata de a fi savurat, iar Chef Florin în fața ingredientelor necesare pentru a găti același preparat. Cine răspunde corect primește dreptul de a savura preparatul sau de a-l găti, în timp ce perdantul se supune provocării-surpriză rezervate lui – într-un show prin care publicul află informații despre carnea proaspătă, descoperă rețete savuroase și, mai ales, se distrează pe măsură.

Echipa agentiei
MullenLowe Romania

Echipa casei de productie
Studioset

Echipa clientului
Lidl Romania



MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Agentie

Brand

An

2023

Tara


Branduri



Branded


Related ads