CONTEXT:
Ne-am propus să informăm clienții că Electrica Furnizare le pune la dispoziție soluții casnice complementare serviciilor de energie și gaze, să perceapă brandul ca pe un furnizor al casei complet, full-service și să cumpere produsele din ofertă. Evidențiem produsele prin beneficiile lor, printr-o abordare cu insight local puternic, românească. Rămânem cu comunicarea aproape de campaniile anterioare și construim cu un pas mai departe. Pornim de la premisa că românii se simt cei mai fericiți când au și validarea altora pentru acțiunile lor. Intrăm în universul casnic românesc la nivel colectiv. Dacă până acum am comunicat exclusiv în jurul celulei familiei care locuiește în aceeași casă, de data aceasta extindem comunicarea și la beneficiarii indirecți: rudele și vecinii, întreaga comunitate din jurul casei. Scopul constă în supradramatizarea beneficiilor produselor. Românii au obiceiul de a merge la vecini atunci când le lipsește ceva, iar rudele vin la tine în vizită, stau peste noapte, uneori chiar fără să anunțe. Când ai confort, și alții ar vrea să profite de el. Astfel, situația devine una complicată când fiecăruia îi trebuie câte ceva de la tine de acasă. EFSA devine brandul care empatizează, înțelege și facilitează validarea gospodăriei românești, cu o notă de umor.