CONTEXT:
Abonamentul Genius oferă beneficii în 4 aplicații: eMAG, Fashion Days, Freshful și, bineînțeles, Tazz. Însă există useri care nu se bucură la maximum de abonament, îl folosesc doar pentru una sau două dintre aplicații. Încă nu au descoperit ce beneficii au pe Tazz. Iar asta îi face să rateze livrarea gratuită și ofertele exclusive – cea mai bună parte la comenzile de mâncare, pe lângă mâncare. Campania includea în planul media numai formate video scurte, așa că ne-am folosit de limitări în favoarea noastră pentru a exprima fix asta: cum cea mai tare fază a fiecărei situații nu există, pentru că abonamentul Genius nu este activ pe Tazz. Am creat un fomo promo prin faptul că am ascuns cele mai bune părți ale fiecărui video în spatele mesajului de campanie: fără Genius pierzi cea mai tare fază! Efectul campaniei de TV a fost aproape imediat, ultimul tracker indicând o creștere semnificativă și un all-time high al asocierii dintre Tazz și Genius.