Player.ro - Paradoxul pariurilor // Suporterii

CONTEXT:

În comunicarea din categoria Sports Betting, observăm un tipar de concepte și execuții escapiste, care prezintă pariatul ca această activitate producătoare de euforie, lipsită de riscuri. Cuvântul "pierdere" nu e menționat în absolut nicio campanie din categorie, deși e o realitate a acestei activități. În ultimii ani, toți românii au observat că performanțele sportive ale echipelor și sportivilor români sunt din ce în ce mai descurajante. Fie că e vorba de fotbal, tenis etc. observăm că la toate cam pierdem constant. În contextul acesta, să pariezi pe „ai noștri” devine o activitate contraproductivă și te trezești că pierde și echipa ta, și pierzi și tu banii puși pe bilet. Așa că Player vine cu un îndemn realist. Atunci când joci, pariază pe cine crezi cu adevărat că va câștiga sau altfel spus „joacă cu cap, nu cu inima”. Prin vocea lui Serghei Mizil, un „player” bătrân, transmitem mesajul către jucătorii descumpăniți de rezultatele sportivilor noștri și legăm totul în mesajul „Dacă tot pierdem, măcar să câștigăm”

Echipa agentiei
Alex Cotet – Creative Partner & Writer & Regizor
Raul Gheba – Creative Director
Mihai Berbec - Copywriter
Eduard Dan-Tudor - Art Director
Blanka Horvath – Project Manager
Raluca Babei - Head of Production
Roxana Andrei – Managing Partner

Echipa clientului
Iulian Antonache - Fondator
Iulian Dumitru - Head of Marketing
Andreas Negreu - Web Designer
Adriana Sima - Copywriter



Agentie

Brand

An

2023

Tara


Companii

Branduri



Branded