Zaraza - Bilant

Copywriter: Raluca Feher
Art director: Ioana Parvan
Director de creatie: Costin Popescu


Agentie

Brand

An

2006

Tara


Companii

Branduri


Comentarii

acum 17 ani
Aceasta intrebare merita pusa, deoarece este, fara indoiala un spot foarte bun! Daca ar fi cazul sa ma regasesc printre cei "satirizati" in spoturile Zaraza, mi-ar fi chiar jena. De mine. Nimic nu impresioneaza mai tare decat un spot bine facut, iar acesta face exact acest lucru: impresioneaza.
Ana-Maria Mardan
acum 17 ani
Este un spot inteligent. Nu este vorba despre ceva nou, inedit pt k vorbim de adevarate "traditii" din societatea romaneasca contemporana. Pur si simplu cineva s-a gandit sa le exploateze intr-un mod inteligent si spiritual.Spotul nu doar impresioneaza ci pune punctul pe I. Ii loveste unde ii doare cel mai tare
Ana-Maria Mardan
acum 17 ani
si acesti "domni" vor da pe gat sticle intregi de zaraza cu speranta (de altfel desarta) ca se va lipi si de ei vreo valoare asociata acestui brand. cei vizati in chip direct vor bea si mai al dracu zaraza tocmai pt a ne arata k nu se simt vizati de spot
Claudiu Claudiu
acum 15 ani
mai bea o gura si iti va trece...:-)



Branded


Related ads