AABR - Colindul

CONTEXT:

Episodul 2 - Colindul. Dupa scrisoarea catre Mosul, episodul 2 se opreste asupra anuntului pe care poate toti l-am intalnit in copilarie pe usa vreunui vecin. Ceea ce poate nu am stiut niciodata, insa, e ca in spatele acelei usi se poate ascunde nu inca un batran morocanos. Ci drama unui copil autist, si a familiei sale, pentru care colindele sunt o avalansa de stimuli amenintatori.

 

Concluzie: Campania surprinde situatia copiilor cu autism raportata la o perioada pe care noi toti o numim "the most wonderful time of the year". Realizate cu un buget 0 absolut, cele 3 clipuri evita cu buna stiinta tusele dramatice groase si, pentru un plus de autenticitate, sunt lipsite in mod asumat de elementele acelor productii pe care industria le recunoaste ca avand big production values.

Echipa agentiei
Project Manager: Iulia Teliban
Art Director: Igor Manciuc
Copywriter: Catalin Manciuc

Echipa casei de productie
Production Manager: Iulia Teliban
Editor: Igor Manciuc & Catalin Manciuc

Echipa clientului
Presedinte AABR: Iulia Munteanu
Fundraising Director: Livia Toanca



Brand

An

2022

Tara


Branduri



Branded


Related ads