WWF Romania isi propune sa initieze proiectul pilot ce vizeaza pragmatic co-existenta dintre oameni si ursi, prin achizitionarea echipamentelor de protectie si monitorizare a ursilor si prin organizarea programelor de educatie pentru localnici si turisti din zona Tusnad.
Campania Luna Ursilor a fost un concept prin care am vrut sa mentinem discutia despre ursi si oameni de-a lungul intregii luni prin activitati de PR.
Din focus-group-ul si studiile realizate alaturi de WWF, am aflat ca o parte din vina pentru care ursii vin in habitatul nostru o avem chiar noi, prin atitudini abuzive, derivate din statutul de turist.
Pentru a reprezenta acest tip de atitudini abuzive, am creat cele trei tipuri de ursi care se regasesc in habitatul oamenilor:
- Ursus TikTokus, ursul filmat de oameni si pus pe Social Media
- Ursus Chipsus, ursul hranit de turisti
- Ursus Tomberonus – ursul ”vedeta” care vine la tomberon si e ”dragut”
Echipa Client:
Hanny Bratu
Sorina Hostiuc
Diana Iancu
Echipa Agentie:
Andreea Sandu
Oana Preda
Teodora Bonea
Alex Mielcioiu
Sebastian Olar
Arpad Rezi
Aparitie media: