CONTEXT:
Românii adoră combinațiile. „Să te descurci” e în ADN-ul nostru. Așa că dacă românul vede o combinație bună, cu greu își poate ține în frâu dorința de a profita. Și ce loc e mai bun de făcut combinații, dacă nu Kaufland? Din dorința de a educa oamenii despre cum să facă învârteli valoroase pentru buzunarele lor, într-o perioadă grea din punct de vedere financiar, Kaufland a lansat show-ul “Puși pe combinații” țn care 5 actori joacă rolul unor combinatori adevărați. Fiecare dintre ei are un episod dedicat în care împărtășește o combinație din domeniul său, care se aplică și în universul Kaufland. Pe scurt, Kaufland pune combinator lângă combinator, life hack lângă life hack, ca să le dea oamenilor sfaturi de cum să iasă pe plus la cumpărături. În primul episod, un combinator care recondiționează electronice stricate prezintă un lifehack din domeniul lui care merge mână în mână cu ofertele de seară la fructe și legume din Kaufland. Care-i legătură dintre o roșie ușor bușită și un telefon spart? Conținutul valoros pe care îl recondiționezi, nu aspectul. Într-o săptămână, primul episod a ajuns la 1.8 milioane views și un engagement & reach organic nemaintalnit în isoria altor show-uri făcute de Kaufland.