CONTEXT:
Prima campanie ce adresează insighturi reale, curente, punctuale, din viața microbiștilor români. Suporterii români sunt în depresie generală de ceva timp, din cauza stării fotbalului românesc din ultimii ani. Casa Pariurilor a lansat un program CSR de mental coaching, care ajută fotbaliștii din primele ligi să fie mai performanți pentru echipele lor - pentru ca astfel, și suporterii să ajungă să se simtă mai bine. Creația își imaginează cum ar fi dacă suporterii români, aflați în depresie, ar merge la psihoterapie - la un cabinet fictiv specializat pe probleme ale microbiștilor. Astfel, serialul online „Suport pentru Suporteri” tratează cazurile a 5 suporteri români, fani ai unor echipe diferite (nenumite concret), în fiecare dintre cele 5 stadii ale suferinței. Deși fictivi, acești suporteri sunt bazați pe insighturi reale din lumea unora dintre cele mai importante echipe din țară - insighturi palpabile din lumea fanilor diverselor echipe, a tribunelor, a galeriilor. În episodul 1, psihologul tratează cazul suporterului unei mari echipe din București, aflat în stare de negare față de recenta retrogradare a favoriților săi din prima ligă, lucru întâmplat pentru prima oară în istoria clubului.