CONTEXT:
În prezent, mediul digital reprezintă principala sursă de informare pentru cei din Generația Z. În plus, este locul în care mulți își dezvoltă abilități pe care le pot pune în practică IRL, chiar și la job. Problema intervine atunci când trebuie să-și aleagă un job. Pentru mulți tineri job-urile cu o istorie relativ recentă nu spun nimic. Fiind învățați să-și ia informația într-un mod interactiv, multora le este greu să înțeleagă anunțurile clasice de angajare. Așa că nu aplică. Din dorința de a vorbi despre job-uri cu GenZs, acolo unde ei sunt deschiși sa asculte, în virtual, Kaufland a deschis primul magazin în GTA 5 Roleplay și a invitat gamerii să facă practică în joc pentru diferite meserii. Playerii care au intrat pe server au fost instruiți de 8 dintre cei mai cunoscuți streameri de gaming din România: Theo Zeciu, ImoGen, Andrei Ro etc. Streamerii s-au angajat pe aceste poziții și și-au luat rolul de recruiter în serios. În live-uri de câte 2 ore, i-au învățat pe cei prezenți la eveniment tot ce presupun job-urile Kaufland. Trainingurile potențialilor angajați Kaufland au strâns în 48h 192.400 de views, cu 0 bani investiți în promovarea streams-urilor.