Politia Romana - 1”-2” sau 112?

CONTEXT:

Campania dedicată vitezei și respectării distanței dintre vehicule prezintă regula celor două secunde ca o modalitate simplă de a se asigura că distanța dintre vehicule în timpul mersului este una sigură. Regula presupune că în timpul condusului, o mașină trebuie să se afle la o distanță de 2 secunde (sau mai mult) de mașina din fața sa. În acest fel, va exista suficient timp de reacție în cazul unei frânări bruște și se va putea opri în condiții de siguranță, evitând un accident. Aplicarea regulii este simplă și presupune numărarea până la doi. Pentru a o pune în practică, sunt necesari trei pași: 1) se urmărește un punct de reper fix – poate fi un indicator rutier, un stâlp sau o bornă kilometrică; 2) Când mașina din față trece prin dreptul acestuia, se numără două secunde; 3) dacă au trecut două secunde și reperul a fost depășit, înseamnă că nu s-a respectat distanța de siguranță.​​

Echipa agentiei
Liviu Turcanu (Creative Director), Madalina Donciu (Senior Copywriter), Roxana Paduraru (Art Director), Mihaela Bourceanu (Client Service & Strategy Director), Loredana Hatingher (Business and Sustainability Director), Bianca Manaila (Account Manager).

Echipa casei de productie
2029 Production
Producer: Marius Erhan
Regizor: Sarra Tsorakidis

Echipa clientului
George Grigore (Comisar sef de politie, imp Director al Directiei Rutiere),
Gabriel Dumitrache (Comisar sef de politie, imp Sef serviciu in cadrul Directiei Rutiere)
Gabriel Popper (Comisar de politie Directia Rutiera)



Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Agentie

An

2022

Tara


Branduri



Branded


Related ads