CONTEXT:
Casa Pariurilor e activa de 15 ani in Romania. Celor care puneau bilete in 2007, "la piciorul blocului", li s-a adaugat o noua generatie de "punteri" - care acum joaca online, din aplicatie. Si care, incet-incet, ii dau pe brazda digitala si pe "seniori". Era nevoie de o noua campanie pentru brand, care sa reziste "on heavy rotation", in pauzele tuturor meciurilor din toate campionatele difuzate pe TV. Nu era nevoie de "tehnicalitati" (pariorii se descurca foarte bine si singuri), nu era nevoie de aratat fotbal, fotbalisti, mingi si stadioane. Era insa nevoie de pastrat "sosul" brandului - cam singurul brand de betting care a fost tot timpul asumat local/neaoș si bazat pe umor. Asa ca am facut o colectie de tachinari si de contre benigne intre cele doua generatii de pariori dintr-o familie - filmate "lejer", fara strofocari tehnice, nici "jos", nici "sus". Care sa reziste cel putin onorabil nu doar la "reach @3+", ci si la "reach @33+" (cum se intampla in categoria "sports betting", intotdeauna supra-difuzata)