UTCB - Se castiga bine in domeniu?

CONTEXT:

Cognition, parte a grupului Godmother, a dezvoltat campania de comunicare pentru admiterea de anul acesta din cadrul Universității Tehnice de Construcții București sub conceptul umbrelă „Fii un influencer al viitorului!”

În definirea strategiei digitale, agenția a pus accentul pe crearea unui concept creativ memorabil și conceperea unui mix de comunicare prin care mesajul UTCB să se muleze cu ușurință pe profilul potențialului student. În cadrul fiecărei declinări din campanie, studenții UTCB sunt priviți ca influenceri reali ai viitorului, care construiesc pentru toate generațiile următoare.

Claudia Archip – Managing Partner Cognition
Maria Zvenigorodschi – Digital Account Manager
Alexandru Nedelcu - Copywriter
Florentin Dumitru – Web Designer
George Pirlog - Digital Marketing Consultant



Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Agentie

An

2022

Tara


Companii



Branded


Related ads