CONTEXT:
Prima campanie contextuală ce marchează sfârșitul pandemiei pentru a aminti de pandemia violenței domestice. Pe 4 martie, autoritățile din România au anunțat că vor ridica restricțiile la nivel național începând cu 8 martie și că purtarea măștilor de protecție nu va mai fi obligatorie. Tot pe 8 martie, în România sărbătorim Ziua Femeii. Chiar dacă renunțăm la măștile de protecția, masca violenței domestice rămâne, fiind în continuare o problemă pentru mii de femei din România aflate în relații abuzive. Fie că vorbim de palma partenerului abuziv, fie de propria palma, în semn de mirare, mii de femei vor avea gura și nasul în continuare acoperite. În doar 3 zile, am dezvoltat o campanie socială care răpește știrile despre renunțarea la mască pentru a atrage atenția opiniei publice despre persistența violenței domestice. Execuțiile s-au bazat pe cazuri reale ale femeilor care au cerut ajutorul Asociației ANAIS, fiecare dintre ele prezentând o formă diferită de abuz domestic: violență cibernetică (publicare de conținut intim fără consimțământ), violență economică (restricționarea resurselor financiare ale familiei), violență psihologică (controlul partenerei motivat prin gelozie), violență religioasă (interzicerea accesului la valorile religioase) și violența socială (izolarea victimei de familie și prieteni).
Filmul campaniei: https://www.facebook.com/AsociatiaANAIS