CONTEXT:
Aceasta este prima lansare de bere dublată de lansarea unui cuvânt în pop-culture. Kozel înseamnă “țap” în limba cehă, iar berăria din Velké Popovice a găzduit mereu un țap real în curtea sa. De câte ori vor folosi "Țapăn!", românii îl vor asocia cu cea mai iubită bere cehă din lume. În campania de teasing, țapul în coarne și oase a avut o serie de apariții inedite în emisiuni TV - La Măruță, Răzvan și Dani, Teo Show, Meteo cu Busu și Observator Sport. Țapul i-a luat prin surprindere și pe influenceri în online: a avut un staring contest cu Șerban Pavlu, i-a apărut în studio lui Spike, l-a ajutat pe Mircea Bravo să-i facă o farsă bunicii ca animal de companie prin Centrul Vechi și a însoțit-o pe Maria Popovici in finala iUmor. Prin toate aparițiile, țapul anunța: "Urmează #CevaȚapăn!".
Filmele campaniei: Teaser Popovici, Teaser Bravo, Teaser Pavlu, Teaser Spike, Teaser Pavlu - Țapul Gigant, Teaser Spike - Țapul Gigant, Reveal Spike, Reveal Pavlu.
Indiciile din răvașele lăsate de țap au condus către un Țap Gigant, înalt cât un bloc de 4 etaje, dezvăluit presei în parcarea unui mall. Rezultate intermediare: +6 mil. views, +3,5 mil. de followers, +250 instastories, +2,2 mil. impresii de PR.