CONTEXT:
Agresiunea sexuală asupra minorilor, precum și educația sexuală, în general, sunt subiecte tabu, într-o țară religioasă, tradiționalistă, ca România. De aceea, prădătorilor sexuali le e ușor să manipuleze copiii să păstreze abuzul 'micul nostru secret'. Observând numărul cazurilor în creștere și consecințele din ce în ce mai tragice, ajungând la suicid, Asociația Telefonul Copilului și Poliția Română și-au propus să faciliteze deschiderea conversației, oferindu-i subiectului inabordabil un nume cu care să poată relaționa atât părinții, cât și copiii: "Atingeri nedorite". Video manifesto-ul campaniei, lansat online și difuzat apoi la TV, ca recomandare CNA, arată felul în care atingerile experimentate modelează eu-l unei victime, odată cu trecerea anilor. Cu 0 buget media, campania a deschis o conversație națională. Personalități TV, influenceri de parenting, profesori, adolescenți, surori și frați mai mari, cu toții și-au amintit diversele tipuri de atingeri pe care le-au experimentat când creșteau și au început să discute pe tema aceasta, dându-le copiilor puterea de a se apăra. Principalele stații TV și rețele de OOH au difuzat TVC-ul campaniei gratuit (peste 1 milion de difuzări).