Specsavers - Billions - Specs Effect

Agentie: Specsavers Creative

Adrian Bumbu, Copywriter, Friends Advertising

Varianta scurta: m-am uitat la spot, am zambit si am inceput sa caut pe net. Specsavers sunt draguti, au un model frumos de business, nu au agentie de publicitate si daca va intereseaza mai mult, gasiti si voi.

Varianta lunga: hmmm… sa comentez un spot TV. Care este scopul? Ar trebui sa fiu subiectiv? Ar trebui sa incerc obiectivitatea? Daca as fi regizor as comenta altfel decat daca as fi actor altfel decat daca as fi copywriter altfel decat daca as fi vatman altfel decat daca as purta ochelari altfel decat daca tot asa. Si totul merge chiar mult mai departe – daca as fi o singura persoana din cele de mai sus, in functie de situatia/dispozitia in care as vedea reclama, as comenta iar altfel si altfel si altfel.

Iata si cateva “propuneri de comentarii":
- Un altfel de sfarsit, cu un altfel de packshot.
- Wow, tipe multe, bune si dezgolite.
- Folosesc o situatie introdusa de un alt brand – s-ar putea ca spotul sa foloseasca mai mult brand-ului care a creat situatia si nu celui care a parodiat-o.
- Unde Specsavers nu e, Axe/Lynx degeaba e.
- Tare ideea; nu stiu spotul Axe/Lynx. Am intrat pe site si cred ca o sa imi iau niste ochelari de la ei.
- Daca stau bine sa ma gandesc… cred ca merge si la bodybuilding; diete sanatoase; saloane de epilat metrosexuali; solar; bermude; turism; pasta de dinti; crema de bronzat si ar mai fi.
- Dragut. Degeaba mirosi frumos daca ai rame urate.
- Tipic Specsavers. Nu e prima parodie. (Barclays, Thunderbirds, chiar si Edith Piaf)
- Ramele alea chiar ii veneau bine.
- Interesante detaliile – pantofi/shopping bags.
- Daca nu era Axe, ce parodiau?


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Brand

An

2010

Companii

Branduri

Pozitii



Branded


Related ads