Dan Frinculescu - Copywriter, Leo Burnett
In an de World Cup, si spoturile la bisturie trebuie sa aiba ceva de-a face cu fotbalul. In cazul VISA se justifica, pentru ca sunt partneri globali ai editiei 2010. Cu banu' jos.
Din punctul meu de vedere, spotul asta trebuie sa-ti faca chef de viata si de fotbal. Mi-e clar targetul punctual: spenderii din jurul fenomenului World Cup.
Chef de viata face, face chef si de fotbal, in masura in care practici sau esti fan. Dar daca recurgi la un card VISA ca sa evoluezi, ori esti consumerist de nerecuperat, ori in pana de solutii personale.
Cat despre mesaj, nu stiu exact ce sa zic. Viata poate sa curga mai bine si cu un BMW, si cu un Jack Daniels, si cu un Coldrex. De ce nu?
In concluzie zic ca e un spot tare, l-am vazut de vreo 10 ori fara nicio problema. Inutil sa zic ca e bine produs, si totusi o zic, pentru ca le-a reusit impecabil si in executie flow-ul care trebuia sa reiasa din poveste.
Asa, ca bonus, ii mai dau locul 2 la categoria "Best Use of Pixies", dupa Fight Club."
Agentie
Brand
An
2010