Agentie: BBH, London
Irina Becher, Copywriter, Leo Burnett
Un ad simpatic si refreshing, cu o realitate inversata haios-duios si o poveste din spate care o face si mai interesant de vazut. Fiindca autorii ei sustin ca, bazandu-se pe promisiunea produsului de a fi 100% natural, chiar si productia spotului s-a facut respectand acelasi principiu. Adica decorul este o casuta construita special pentru filmare, iar protagonista este o pasare reala care, la randul ei, a fost antrenata pentru actiunea din spot. Spotul merita “descoperit" ca un mic puzzle spumos ce merita savurat pe de-a-ntregul. Ce m-a distrat pe mine: cizmulitele cu 3 degete de la intrate, jucaria in forma de rama, pisica data in urmarire la stirile de la televizor, crenvurstii-viermi din frigider si, the touch of genius, cucul din ceas care e, de fapt, om...Produsul apare natural – cum altfel? – in final, in linie cu spotul, cuminte si promitator, pregatit sa seduca mamicile deja vrajite de protagonista harnica din spot si gata sa-l serveasca si ele familiei lor. In casute cu cizmulite la usa, jucarii aruncate s.a.m.d.
Leo Burnett
Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »
Brand
An
2009