INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »
Agentie
Brand
An
2011
Comentarii
dar pot oricand sa-mi dau cu parerea despre un copy si one might wonder de ce ati ales sa dati acest printscreen nefericit/neflatant cu un prim bodycopy cu o prima fraza cu virgula intre subiect si predicat - sau ma insel? :)
intrebarea complet nemalitioasa ramane si anume "cum reusesti sa mobilizezi atata lume cand te chinui sa explici o mecanica si nu stii de unde s-o apuci, o "comiti si te discreditezi cumva ca scriitor de texte in ochii oricarui om educat pentru care lipsa de atentie este un minus important?" asta pentru ca eu pornesc de la premisa ca oamenii educati iau lipsa unei igiene a discursului oral sau scris drept un afront aproape personal la adresa unor aspiratii de comunicare pe care noi ca industrie incercam sa le ducem mereu mai departe, sa le perfectam. adica nu eram noi aia care voiam sa invatam clientu sa aiba curaj in scris? ma rog, asta e alta discutie, divagam. dar revenind: daca ai simti nevoia sa te aperi ai argumenta ca e doar un typo sau ca in the grand scheme of things nu conteaza insa iqads ar trebui sa fie si cred eu ca este o retea nisata, profesionala, relevanta pentru oamenii din industrie si ar trebui sa stii ca pe colegii tai de breasla chiar ii intereseaza atentia la detaliu - si o depuncteaza corespunzator.
si, ca sa fie comentariu argumentativ ma simt obligata sa formulez si o concluzie trista, si anume ca cifrele te descurajeaza sa mai incerci sa "faci" lumea din vorbe cum se chinuiau parintii fondatori ai agentiilor noastre pe vremuri.