Agentie: Fallon London
de Bianca Mihai, Junior Strategic Planner, Brands&Bears
Publicitarii sunt mereu acuzati de a fi creatori de fantasme, de a infatisa mereu, in spoturile lor, o lume ireala. Iata ca Fallon London aduce fantasma in realitate si o materializeaza. In loc de a arata o lume ireala, cei de la Sony infatiseaza realitatea intr-o postura idilica - centrul orasului Miami invadat de spuma si reactiile naturale ale oamenilor prezenti. Filmari reale ale acestei intamplari si manifestari spontane ale trecatorilor fac materia prima a ultimului spot de la Sony. Ideea de a crea brand experience este admirabila, dar incercarea de a fructifica aceasta experienta si de a face din ea un 2 in 1, nu pare a fi una de succes. Reuseste acest spot sa transmita aceeasi emotie ce ne-a tintuit in fata televizorului atunci cand rula “Balls"?
Brand
An
2008
Comentarii
http://youtube.com/watch?v=T-BnJ2JVdWY "
Replace New York with Miami and...
Very creative, don't you think?