Elisa Olteanu, copywriter AdVenture
Ce gasesti sub eticheta produselor?
Coduri unice. Puncte valorice. Simboluri castigatoare. Premii instant in bani, croaziere, telefoane mobile, laptopuri, bijuterii, jucarii, autoturisme, camere foto digitale.
Sau, caz inexistent in Romania, insasi identitatea brand-ului.
Spotul pentru Beringer Vineyards transforma eticheta produsului din mecanism promotional de tot romanul adorat in element de comunicare simbolica.
Eticheta de hartie devine tehnica de executie, idee creativa si element identitar in acelasi timp. Din ea si in ea se fac si se desfac, ca intr-o carte cu decupaje pentru copii, intinsele podgoriile din Napa Valley si muncile de taiat – copcit – arat – plivit – legat – prasit – carnit – cules. Fiecare detaliu e pliat, impaturit, presat, comprimat pana la esenta si bagat atent sub eticheta. In caz ca te bate gandul s-o dezlipesti de pe sticla, fie si numai la un colt, s-ar putea sa curga peste tine milioane de boabe de struguri, frunze ruginii de vita de vie, miros de tarana proaspat arata, bucati grele de istorie, buchet intens si traditii din Napa Valley.
Nimic nu va lasa insa nici macar o pata. Pentru ca totul e aaaaaalb. Executia e alba in intregime. Poate un pic prea alba pentru o reclama la un vin rosu. Si poate prea previzibila din secunda a 15-a.
Previzibila, dar Proaspata. Alba, dar Aerisita.
Inovatoare din punct de vedere a transpunerii unui continut ordinar intr-o forma extraordinara.
Interactiva prin re-inventarea manufacturii si a incarcaturii sale ludice.
Surprinzatoare prin adaugarea de + + + valoare unei etichete. Sub care gasim scrisa in relief o metafora. Nu coduri numerice, nu puncte valorice, nu premii instant.
Client
Brand
An
2007
Comentarii