Ovidiu Hodorogea, copywriter AdVenture
Cand auzim de Guinness, suntem imediat tentati sa ne gandim la super spoturile "Good things come to those who wait", semnate de cei de la Abbott Mead Vickers BBDO.
Acest spot, insa, realizat de Irish International BBDO, e construit dupa o cu totul alta idee.
In ultima vreme, e la moda sa prezinti produsul sau ceva legat de produs ca pe o lume de poveste in miniatura: spotul "Happiness Factory" facut de Wieden+Kennedy pentru Coca-Cola e un exemplu elocvent in acest sens. Si, pentru o marca de bere, aceasta perspectiva este intr-adevar noua. Atunci cand concurenta se intrece in a promite consumatorului ca va fi mai satisfacut, mai cool, mai bucuros ca oricand, nimic nu poate fi mai proaspat decat sa te intorci cu privirea la ceea ce se afla in pahar. Si, cu putin efort, vei vedea ca acolo nu este apa, malt, hamei si drojdie, ci... Va dau un singur indiciu: "IT'S ALIVE INSIDE".
O ultima mentiune: mie personal imi place mai mult varianta "Music Machine" premiata cu Silver anul acesta la Epica.
Brand
Campanie
An
2007