Nae Constantin, Director de Creatie Punct Advertising
Campaniile globale sunt cele mai banale, enervante chestii de la TV, un cancer ce se intinde pe nesimtitelea, efect secundar si advers al globalizarii. Ba uite ca nu.
Nissan Qashqai este un Compact Crossover SUV. Mai pe limba celor dintre noi care nu citesc reviste auto, e un gip mic care se rupe-n doua daca-l bagi prin camp. Desi numele e complet tampit (li s-a dat, cred, tema Cam ca Touareg, asa... si au venit cu un obscur trib de turcomeni din Iran), piata pentru vehicul e solida si bine gasita, targetul, cel mai probabil, fiind “independent minded, young career-oriented professionals with a taste for adventure and playfulness". Daca va e mai usor, inchipuiti-va Land-Rover Freelander acum 10 ani, minus componenta off-road. De la ce-a plecat agentia? Pai, iote detalii: business suit (pantofi, pantaloni), skate-board-ul omului de acum 15 ani, peisaj urban, etc. Totul are sensul lui precis si vorbeste exact cui trebuie.
Si cu toate astea, intregul e mai mult decat suma partilor. O campanie globala care functioneaza oriunde prin simplitatea poetica. Din doua kickflipuri, un wall 180, un 180 heel si o muzica perfect potrivita rezulta unul dintre cele mai creative si eficiente (bag mana-n foc) spoturi pe care le-am vazut in ultima vreme. Si frumoase, fratilor...
Brand
An
2007
Comentarii