Andrei Fodolica, Copywriter McCann Erickson
Asa. Am avut de ales intre 3 spoturi. Am ales sa-l "comentez" p-asta ptentru ca mi se pare cel mai simplu.
Nu rupe prin idee, ci din contra, e usor previzibil. A trebuit sa-l vad de cateva ori ca sa ma conving ca e ceva care-mi place la el.
Nu stiu daca se observa din prima dar spotul creste in intensitate. Totul culmineaza cu gorila care se bate cu pumnii in piept (da, a apelat la eu-animalul) si cu line-ul "together, we are stronger". A si muzica. Sa nu uitam de ea. Tobele climaxeaza exact cand trebuie.
In rest toate bune. Idee simpla. Executata frumos, curat, alb-negru. Nimic de zis.
Nu e exact genul de spot care sa te lase cu vreo mare emotie dar e important ca trezeste ceva in tine.
Si cam despre asta e vorba: daca trece nevazut, atunci nu si-a atins scopul.
Inchei aici comentariul, pentru ca nimanui nu-i place sa citeasca vreo filosofie ieftina intinsa pe 6 pagini.
Si da, m-am batut cu pumnii in piept dupa ce am scris ultima fraza.
Brand
An
2007
Comentarii
Pentru un copy de talia McCan e putin zis ca explicatiile tale lasa de dorit. Ca sa nu mai zic de exprimare. Sau o sa isi asume din nou careva de pe iqads responsabilitatea redactarii textului, ca si in alte cazuri? Ce sa facem, e greu cu limba romana...Si va mai dati atatea aere, voi, astia, specialistii...Cum esti copywriter si tot ce poti scoate este un articol-comentariu de genul asta???