Dacia Logan - Rain

Cristina Diaconescu, Group Creative Director Mercury Promotions

Spotul confirma mitul consumatorului comunitar fooooaarte exigent :) !

Un insight tradus mot-a-mot, ilustrat frust, cu un beneficiu/ diferentiator comunicat direct, fara echivoc.

Un spot surprinzator, cu un mesaj surprinzator (indica o piata europeana in realitate foarte vulnerabila), cu personaje care dramatizeaza... surpriza – o genereaza cu inocenta si o recepteaza cu siderare.

Foarte simplu, foarte funny, memorabil, mui bueno!



Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Brand

An

2007

Companii

Branduri


Comentarii

rares rusu
acum 17 ani
prea tare mai ales la ce prestigiu cred ca are dacia in europica !!
Madalin Nitis
acum 17 ani
E clar ca se exploateaza un insight foarte clar (pretul mic) dar din pacate se rezuma doar atat.. e o masina care costa putin, si NU ARE NIMIC DIFERIT FATA DE ALTE MASINA. De ce as cumpara-o?
Bogdan Pustea
acum 17 ani
:)))))))))))))))) zici ca-i facut de romani (daca nu chiar e) :)))))))))))))))) dar nu cred ca o sa vanda saracutza Dacie, tot in ploaie o sa ramana :)
Alexandru-Ionut Pohontu
acum 16 ani
Da. super reclama.. dar dupa ce-si cumpara lumea logan, realizeaza ca indiferent daca e inchis sau nu portbagajul...apa de la ploaie .. tot intra :))
Dan Covasa
acum 16 ani
DE CE NU PUTEM FI ALFEL.SI IN GERMANIA TOT O RECLAMA AIUREA E.SA NE VINDEM IEFTIN:CU ASTA VENIM INTODEAUNA


Branded


Related ads