imPRINT 2010

Start: 2010-04-19
End: 2010-05-14

Cand: 19 aprilie-14 mai perioada de trimitere a printurilor, conferinta de deschidere va avea loc pe 26 aprilie 2010 la ora 16:00
Unde: Conferinta de deschidere va avea loc la Casa Universitarilor

ADVICE Students premiaza si in acest an creativitatea studentilor transpusa in imagine, la concursul de printuri imPRINT, aflat deja la cea de-a treia editie.

imPRINT este un concurs online de printuri ce a pornit de la ideea de a promova artele vizuale ca modalitate de comunicare in domeniul publicitatii. ADVICE Students a incercat deci sa duca pasiunea pentru publicitate mai departe, chiar si in randul celor pasionati de arte vizuale (desen, pictura, fotografie, grafica) si sa le arate ca isi pot folosi talentul pentru realizarea de materiale publicitare.

De anul trecut, imPRINT a devenit un proiect socio-cultural prin abordarea unor teme extrem de actuale ce sugereaza probleme cu care se confrunta mai ales tinerii. Astfel ca, la cea de-a doua editie, participantii au avut de promovat cititul. Pastrand aceeasi linie tematica, editia de anul acesta isi propune sa promoveze in randul tinerilor si chiar prin intermediul lor, mersul la teatru. Tema "Hai la teatru!" a fost aleasa pentru a promova in randul studentilor o forma de arta destul de neglijata in ultimul timp - teatrul, dar si pentru a-i incuraja sa participe la spectacole, sa redescopere frumusetea acestei manifestatii culturale.

Spectacolul printurilor se adreseaza exclusiv studentilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, pasionati de publicitate, cu talent artistic si cu simt al raspunderii sociale. Daca te simti vizat de scurta descriere de mai sus, tot ce iti ramane de facut este sa iei in mana creionul, pensula, camera foto sau mouse-ul si sa ne arati cum ai convinge tu tinerii din ziua de astazi sa mearga la teatru, sa redescopere placerea aceastei manifestatii culturale.

Anul acesta concursul de printuri se va desfasura intre doua conferinte, una de lansare a proiectului - 26 aprilie - si una de premiere - 21 mai. Concursul se va desfasura exclusiv online, iar perioada de inscriere a lucrarilor este 19 aprilie - 14 mai. Deoarece si premiul trebuie sa fie pe aceeasi frecventa cu tema concursului, campania castigatoare va fi gazduita de Teatrul ACT.

Branded