Take a closer look at advertising

Start: 2010-04-19
End: 2010-04-21

Cand: 19-21 aprilie 2010

Proiectul de comunicare desfasurat in aceasta primavara de AIESEC Bucuresti isi doreste sa le faciliteze studentilor descoperirea advertisingului intr-un mod neconventional destinat acumularii de informatii referitoare la acest domeniu. Prin aceasta initiativa ne indreptam atentia catre studentii care inca mai au nelamuriri cu privire la ceea ce presupune cu adevarat aceasta arie a comunicarii.

Proiectul va fi structurat sub forma unui ciclu de trei zile in care participantii pot patrunde in mirajul advertisingului. Vor fi trei zile in care fiecare student isi poate pune intrebarile si din care fiecare va ramane cu experienta unui proiect personal.

Prima zi a agendei, reprezentata de speech-urile liderilor din domeniu, va fi moderata de Victor Dobre, Director Executiv IAA Romania, urmand ca fiecare dintre sesiunile viitoare sa fie conduse pe rand de Fozzy (workshopurile de creatie), membrii IAA Young Professionals, client service manageri (pentru lucrul pe briefuri de creatie), si Alumnii AIESEC, pentru ultima zi de coffee talks.

Participarea la eveniment sa face prin completarea unui formular aflat pe site. Ultima zi de aplicare este 16.04.2010.

Branded