Media Neutral Planning Workshop

Start: 2010-04-12
End: 2010-04-12

Cand: 12 aprilie, intre orele 9:30 si 16:00
Unde: IAA House, Calea Victoriei, 126, et. 3

Media Neutral Planning Workshop sustinut de Julian Saunders, autorul cartii "Challenge Communications, un ghid practic de Media Neutral Planning (APG)".

Julian Saunders este fondatorul companiei The Joined Up, care este un brand in sine dar si firma de consultanta si training. Printre clientii avuti se numara: BBC, Audi, Unilever, lastminute.com, British Airways, BUPA. In 2007 a castigat "best in category" la premiile New Media Age, UK. De-a lungul carierei a avut functii de conducere in agentii precum, Chief Executive la Red Cell London, Executive Planning Director la McCann-Erickson si Planning Director la Ogilvy.

Workshopul este structurat pe trei directii de gandire:
1) Un limbaj nou pentru mass-media
2) Receptivitate: planificarea comunicarii axata pe consumatori
3) Angajamentul: un nou model de eficacitate

Branded