Start: 2010-03-17
End: 2010-03-17
Unde: Orange concept store
PRIME Romania organizeaza conferinta despre virale, acest eveniment propunandu-si sa aduca un plus de cunoastere studentilor interesati de atributele care determina un scurtmetraj sa devina un viral. Proiectul s-a conturat in urma constatarii insuficientei materialelor care trateaza aceasta tema, referentul conferintei fiind o componenta de baza a promovarii online.
Conferinta va avea loc in ziua de miercuri, 17 martie 2010, la ora 19:00 in Orange concept store si va fi structurata ca un dialog intre participanti si cei doi invitati pe care acestia ii vor avea alaturi, Adrian Albu (Copywriter Propaganda) si Valentin-Narcis Sturzu (regizor).
Inscrierile se pot face pana pe data de 16 martie 2010, ora 20:00, la adresa de e-mail [email protected].
Conferinta despre Viral este organizata de PRIME Romania, cu sprijinul Orange. Parteneri media: Apropo.ro, IQads Kadett, Metropotam.ro, 9AM, hipo.ro, Evenimente Studentesti, studentie.ro, LumeBuna.ro, Stud-Life, Start Ub, aPRentice.ro, Calendar Evenimente.
"Acest eveniment a aparut din dorinta de a afla mecanismele din spatele folosirii unor instrumente specifice domeniului comunicarii publicitare. Prin intermediul acestei conferinte ne dorim sa abordam doua directii ale viralului: psihologica - atributele care determina consumatorul sa dea mai departe materialul primit. Poate fi un spot considerat un viral inca din momentul conceperii? Care sunt temele/ "povestile" cu succes la public? - si creativa, referindu-se la modul in care este realizat un potential viral. Ce calitati trebuie sa aiba un viral din punctul de vedere al scenariului si al regiei?", a declarat Alexandra Neagu, coordonatoarea evenimentului.
PRIME Romania reprezinta filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri. Valorile PRIME se regasesc in valorile comunicarii: profesionalism, initiativa, motivare, deschidere si creativitate. PRIME Romania are o experienta de peste 7 ani in crearea viitorilor specialisti in Comunicare si Relatii Publice, deruland proiecte dedicate studentilor si facilitand accesul acestora pe piata specializata.