Voting online pentru inscrierile Concursul de scurtmetraj AVON Movie for Life

Start: 2009-10-22
End: 2009-10-31

Cand: 23 septembrie - 31 octombrie
Unde: Online, pe canalul oficial de YouTube al Avon Cosmetics Romania

Intre 23 si 31 octombrie, poti vota scurtmetrajele online, pe canalul dedicat YouTube al Avon Cosmetics Romania, prin rating de la 1 (minim) la 5 (maxim). Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul Kinofest

Concursul AVON Movie for Life, competitie paralela in cadrul Kinofest 2009, a provocat intre 4 septembrie si 20 octombrie, realizatorii romani, fie ei profesionisti, studenti sau amatori, la crearea unui scurtmetraj cu o poveste puternica, emotionanta, care sa ilustreze cat mai bine mesajul campaniei de depistare precoce a cancerului la san initiate de Avon, concept ilustrat de motto-ul: "Afla ca esti bine! Afla ca esti frumoasa!".

Scurtmetrajele, trimise pana pe 20 octombrie, in perioada de inscrieri, au fost votate de juriul profesionistilor de la Kinofest si de publicul prezent la festival, pe 22 octombrie.

Premiile pentru scurtmetrajele inscrise
Concursul va avea trei castigatori (desemnati prin media notelor acordate de publicul larg, participantii la Kinofest si de juriul de profesionisti) care vor fi recompensati cu premii, astfel: premiul 1 - 1.500 euro, premiul 2 - 1.000 euro, premiul 3 - 500 euro.

Despre Kinofest
Kinofest este primul festival de film digital din Romania. Kinofest are misiunea explicita de a promova tinerii realizatori de film si artisti si creatiile lor - film, muzica si productii vizuale, ca si de a cultiva interesul si de a promova cultura artelor si a media in randul publicului prin intermediul filmului independent, al creatiei video si new media. Kinofest 2009 se va desfasura pe 22, 23 si 24 octombrie la The Light Cinema, Bucuresti.

Despre Campania impotriva cancerului la san
"Campania impotriva cancerului la san" a fost initiata in 2002 de Avon Cosmetics Romania, reusind pana in prezent sa educe si sa faca constiente de gravitatea bolii mai mult de 80% din femeile care traiesc in Romania. Mai mult decat atat, fondurile stranse din vanzarea produselor dedicate au fost donate catre fundatii, pentru finalizarea de proiecte precum Unitatea "Diagnostic Mobil - San si Col Uterin" si un spital de oncologie modern in Timisoara.

In 2006, sub deviza "1 din 8 femei", campania a ilustrat intr-un mod inovativ faptul ca oricare femeie din opt poate dezvolta cancer la san. Campania a avut un impact foarte puternic, socand prin mesajul direct si a adus rezultate foarte bune in termeni de awareness si vanzare produse dedicate.

Din 2007, comunicarea a fost dusa un pas mai departe, pentru a convinge femeile sa mearga la un control medical. Astfel, a fost dezvoltata campania "Afla ca esti bine", purtand un mesaj care indeamna la actiune, pozitiv.

Citeste toate detaliile: www.kinofest.com/avonmovieforlife

Branded