Start: 2009-09-04
End: 2009-10-20
Unde: La Kinofest si online, pewww.kinofest.com/avonmovieforlife
Concursul AVON Movie for Life, competitie paralela in cadrul Kinofest 2009, provoaca realizatorii romani, fie ei profesionisti, studenti sau amatori, la crearea unui scurtmetraj cu o poveste puternica, emotionanta, care sa ilustreze cat mai bine mesajul campaniei de depistare precoce a cancerului la san initiate de Avon, concept ilustrat de motto-ul: "Afla ca esti bine! Afla ca esti frumoasa!". Scurtmetrajele trebuie sa fie originale, sa respecte tema concursului si sa nu depaseasca 7 minute. Inscrierile se pot face, pana pe 20 octombrie, ora 24:00, prin intermediul canalului dedicat de pe transfer.ro: http://avonmovieforlife.transfer.ro sau prin posta, la OP 22, CP 126, Bucuresti, pe suport CD/DVD.
Pe 22 octombrie, in prima zi din cadrul Festivalului international de film digital Kinofest 2009, intitulata Movie for Life, toate filmele participante la concurs vor fi proiectate in in premiera la The Light Cinema, fiind votate live de catre juriul de profesionisti si de catre publicul participant la Kinofest. Apoi, incepand cu 23 octombrie, toate lucrarile vor putea fi votate online, de catre publicul larg, pe canalul oficial de YouTube al Avon Cosmetics Romania.
Premiile
Concursul va avea trei castigatori (desemnati prin media notelor acordate de public si de juriul de profesionisti) care vor fi recompensati cu premii, astfel: premiul 1 - 1.500 euro, premiul 2 - 1.000 euro, premiul 3 - 500 euro.
Despre Kinofest
Kinofest este primul festival de film digital din Romania. Kinofest are misiunea explicita de a promova tinerii realizatori de film si artisti si creatiile lor - film, muzica si productii vizuale, ca si de a cultiva interesul si de a promova cultura artelor si a media in randul publicului prin intermediul filmului independent, al creatiei video si new media. Kinofest 2009 se va desfasura pe 22, 23 si 24 octombrie la The Light Cinema, Bucuresti.
Despre Campania impotriva cancerului la san
"Campania impotriva cancerului la san" a fost initiata in 2002 de Avon Cosmetics Romania, reusind pana in prezent sa educe si sa faca constiente de gravitatea bolii mai mult de 80% din femeile care traiesc in Romania. Mai mult decat atat, fondurile stranse din vanzarea produselor dedicate au fost donate catre fundatii, pentru finalizarea de proiecte precum Unitatea "Diagnostic Mobil - San si Col Uterin" si un spital de oncologie modern in Timisoara.
In 2006, sub deviza "1 din 8 femei", campania a ilustrat intr-un mod inovativ faptul ca oricare femeie din opt poate dezvolta cancer la san. Campania a avut un impact foarte puternic, socand prin mesajul direct si a adus rezultate foarte bune in termeni de awareness si vanzare produse dedicate.
Din 2007, comunicarea a fost dusa un pas mai departe, pentru a convinge femeile sa mearga la un control medical. Astfel, a fost dezvoltata campania "Afla ca esti bine", purtand un mesaj care indeamna la actiune, pozitiv.
Citeste toate detaliile: www.kinofest.com/avonmovieforlife