PR Tea, editia IX

Start: 2008-06-24
End: 2008-06-24

Unde: Ceainaria Carturesti (Arthur Verona, Bucuresti)
Cand: 24 iunie 2008
Tema: Ce este PR-ul International si cum se face el? Exista un tipar prestabilit?

PR-ul international nu este departe de noi, iar distanta se micsoreaza pe masura ce trece timpul. Marii jucatori intra in contact cu piata noastra, agentiile romanesti au numerosi clienti din zona internationalului. Exista si cazul unor agentii de publicitate sau PR care au filiala in Romania, spre exemplu: Ogilvy, Leo Burnett sau Grafitty BBDO.
I-am invitat pentru tine pe Alina Stanciu (Business Director Ogilvy PR), Adela Rogojinaru (Conferentiar Doctor Universitatea Bucuresti) si Adriana Filip (Director Marketing AVIVA) pentru a vorbi despre acest domeniu.

Vino alaturi de noi, marti, 24 iunie, ora 19.00, la Ceainaria Carturesti, pentru o noua editie PR Tea dupa care iti vom ura o vara fierbinte de tot, distractie cat curpinde, nopti albe. Asta pana in septembrie, cand vom reveni cu noi subiecte de dezbatere.

PR Tea este un eveniment marca PRIME Romania, sustinut de Carturesti, Editura Polirom, Studentie.ro, Sapte Seri, Student FM, Smart FM, Metropotam, IQads, Wall Street & 9AM.

Inscrieri:
Pana la data de 23 iunie pe adresa [email protected]

Despre PRIME Romania
PRIME reprezinta Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare. PRIME Romania, filiala a PRIME Europe, este unica asociatie studenteasca de profil, cu peste 100 de membri tineri, ambitiosi si harnici, pasionati de domeniul Comunicarii si cel al Relatiilor Publice. Profitam cat se poate de cei dispusi sa ne invete.

Ne mandrim cuÂ…
CNSC prima editie, mai 2003, care a dezbatut tema domeniilor comunicarii
Congresul International "Europe with Creativity - Brand Management, iulie 2003 - Poiana Brasov
CNSC a II-a editia, 8-9 aprilie 2005, Bucuresti, cu tema "Mass-media versus PR. Doua fatete ale aceleiasi realitati?"
CNSC, editia a III-a, 7-8 aprilie 2006, Bucuresti, cu tema "Faurit in Romania. Pozitionarea Romaniei in context cultural, social si economic."
Congresul European "Branding and Re-Branding. Thinking out of the box", 30 iulie - 6 august 2006, Bucuresti
CNSC, editia a IV-a, 22-24 martie 2007, Bucuresti, cu tema "Cursa contra timp.Comunicarea de criza."

www.public-relations.ro

Adresa: Str. Edgar Quinet, nr. 14, sala 306, Sector 1, Bucuresti

Branded