Stefan Liute este Directorul de strategie al Storience, agentie de branding fondata impreuna cu Adriana Liute (Managing Partner) in iulie 2012.
Din 1999 pana in 2012, Stefan a fost co-fondator si director de strategie al agentiei Grapefruit (1999), specializata in consultanta de brand, cu birouri in Bucuresti si Iasi, cu un portofoliu de clienti nationali si internationali.
Cu o diploma postuniversitara in comunicare/PR si un interes ridicat pentru managementul strategic al brandului, Stefan Liute a fost implicat în rebrandingul unora dintre cele mai importante branduri din România, corporative ÅŸi de produs.
Stefan Liute a realizat prima traducere in limba romana a unei carti despre identitatea corporatista si de brand (2004, Noul ghid de identitate Wolff Olins), iar in 2006 a tradus ultima carte a lui Wally Olins - Despre Brand.
Este un interlocutor frecvent la evenimentele locale si internationale de brand (2004, primul interlocutor roman la o conferinta internationala de branding) si scrie cu regularitate pentru jurnale de specialitate sau de afaceri, in tara si peste hotare (2005, primul articol scris de un roman aparut pe Brand Channel.com).
Din 2001 pana in 2012, Stefan a fost editor la "The Weekly Wire (ISSN 1584-966X)", un buletin saptamanal de stiri despre branding si identitate corporatista, iar din 2007 preda cursul de management strategic al brandului la un masterat al Universitatii Bucuresti.
Mai multe informatii despre branding, puteti urmari si pe blogul lui Stefan, http://liute.wordpress.com/.