Sunt full time copywriter, part time creative director. Am carte de munca din 1989, timp in care am invatat cate ceva despre stucatura la Casa Poporului, mai nimic despre banking in cei 3 ani de Bancorex dinaintea falimentului si nici n-am reusit sa-mi construiesc o cariera vanzand bauturi spirtoase. In Client Services n-am apucat sa lucrez prea mult, fiindca am nimerit din intamplare la Creatie. Aici am botezat, crescut si maritat o serie de marci romanesti si straine. Uneori am fost recompensat pentru asta cu bucati de metal pe suport de marmura. Acum 12 ani cand m-am apucat de meseria asta am simtit ca e momentul sa ma opresc din cautarea sinelui profesional. Inca o fac cu placere.
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Codin Caradimu: Cand bugetele de marketing se taie ca saculetele atarnate de nacela sa redreseze balonul, relatia are o tendinta vaga de incalzire la nivel interuman](https://media.iqads.ro/2014/10/codin-caradimu-cover-800-cover-410.jpg)