Pana duminica, nominalizarile BestAds - singurul festival online de publicitate din Romania

Cel mai mare juriu al unui festival de publicitate voteaza din nou, la a cincea editie BestAds. Cei aproape 50.000 de membri ai comunitatii IQads sunt chemati din nou la urne, pentru a stabili topul celor mai bune reclame romanesti produse in 2008. Si, pentru a-si pastra renumele de "cel mai democratic festival de publicitate", BestAds a inceput cu etapa nominalizarilor deschise, care continua pana duminica, pe forumul IQads, urmand ca votul pe lista finala sa se desfasoare de pe 2 pana pe 22 februarie 2009 pe site-ul festivalului, www.bestads.ro, la cele 5 categorii: TV, coloana sonora, print, radio si campanie.

Campania de promovare de anul acesta ilustreaza ca si expertii o mai dau in bara, atunci cand actioneaza singuri. Tocmai de aceea, BestAds isi propune sa verifice din cat mai multe surse, de la expertii membri ai comunitatii IQads, care au fost cele mai bune productii publicitare romanesti din 2008. Iar juriul BestAds este intr-adevar unul special, format din cei care nu se rezuma la a privi publicitatea pasiv, ci o analizeaza cu pasiune pe parcursul unui an intreg, fie ca lucreaza in industrie, fie ca nu. Ca dovada, in 2008 BestAds a strans un numar record de 10.389 de voturi.

Pentru etapa curenta, IQads a propus shortlistul nominalizarilor BestAds, pentru cele 5 categorii ale festivalului. Expertii nostri il pot completa cu propriile nominalizari, pe forumul portalului, pana la sfarsitul acestei saptamani. Reclamele propuse trebuie sa fi fost produse de agentii romanesti, sa fie creatii originale (nu adaptari), realizate pentru piata romaneasca. Daca strang suficient sprijin din partea comunitatii, propunerile noi vor fi adaugate listei initiale, intrand in a doua etapa, cea a votului propriu-zis.

In etapa finala, care va incepe pe 2 februarie, publicul va alege cate o reclama favorita din fiecare categorie, prin vot pe www.bestads.ro. Timp de 3 saptamani, numarul voturilor si situatia optiunilor pot fi urmarite in timp real pe site.

Cele 14 agentii care au realizat cele 28 de lucrari nominalizate deja sunt: Next Advertising (cu 6 lucrari), Leo Burnett si McCann-Erickson (cu cate 4), Ogilvy, Papaya Advertising si Publicis (cu cate 2) si 23 Communications Ideas, CAP & NextCap, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Headvertising, Odyssey, Propaganda, cu cate o lucrare pe shortlist.

In premiera, in paralel cu BestAds, IQads propune si Zmeura de Aur, premiile (momentan) neoficiale ale celor mai proaste reclame romanesti. Aici, criteriile de jurizare sunt mai simple: indiferent de anul in care au fost produse, reclamele propuse trebuie sa fie cu adevarat jalnice, indiferent ca sunt clipuri TV, spoturi radio sau printuri. Nominalizarile pentru Zmeura de Aur se desfasoara pe forumul IQads si se vor incheia pe 22 februarie.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000 de vizitatori unici lunar si aproximativ 50.000 de membri ai comunitatii online, IQads ofera zilnic continut multimedia: stiri, interviuri, analize, clipuri publicitare s.a. De asemenea, IQads dezvolta o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea, AdPlay, BestAds, Cupa Agentiilor la Fotbal sau festivalul de film digital Kinofest.

IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind cel mai important produs media dedicat industriei de advertising din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related