Hmmm... oricum pentru mine e mai usor de predat creativitatea decat de raspuns la intrebare :).
Cred ca e destul de greu, dar poate fi simplu. Daca-ti place foarte tare ce faci, reusesti sa transmiti si celor care te asculta si privesc starea ta.
Reusesti, astfel, sa-ti dai jos geaca de profesor (gri si serioasa ca si tema la chimie) si sa-ti lasi la vedere tricoul care, desi polo in trei nasturei, e la fel de colorat ca al lor. Nu mai esti profesor, ci doar un om pasionat. Care poate aprinde, la randu-i, pasiuni.
Apoi, dupa ce reusesti sa faci uitat sentimentul de scoala, surprinzator, dar depinde tot de tine. Poti sa alegi sa vorbesti, din carti, bancilor sau sa te exprimi liber in fata oamenilor care stau in ele. Si cu cat iti faci cursul mai interactiv si ii implici mai mult (ii pui sa scrie, sa deseneze, sa pozeze, sa caute etc.), cu atat reusesti sa-i faci sa se simta, vorba sponsorului, part of the game.
Si cred ca, in final, despre asta e vorba. Sa faci ca totul sa para si sa fie o joaca.
Daca viitorii juniori inteleg asta, le va fi si lor la fel de simplu cand vor trece de la publicitatea de scoala la cea de serviciu.