─ Pot sa stiu de ce baietii beau Coca-Cola Zero? zise dl. Ochila, dupa ce probabil se daduse cu capul de toti peretii din cauza curiozitatii, printr-o incapere care pare un vestiar si asta chiar nu stiu de ce.
─ A, nope. Noi bem Coca-Cola, prietene, spuse Domnul Limbamare aka "Sefu'", care era cocotat pe o sticla de Cola, cu scopul de a o imobiliza.
─ Sigur, cand o face plopu' pere. Scrie Coca-Cola Zero pe eticheta, zise ochiul destept si vru sa-si dea ochelarii peste cap, ca pe vremuri, cand erau probabil doi, ca in orice om normal.
─ Si ce? Mare chestie, probabil au gresit eticheta, fu de parere Domnul Limbaneteda aka "Pupindosila".
─ Ma rog, isi consulta Ochila resemnat pedichiura si fu mult mai putin arogant decat in varianta in limba engleza, creata de Wieden+Kennedy Amsterdam, premiata cu Gold la Epica 2008 si care a fost lansata in februarie 2008 in Argentina, Brazilia, Franta, Irlanda, China si in iunie in SUA, iar asta e important pentru ca o sa vedem in continuare diferentele dintre umorul preferat de aceste natiuni si de catre romani, pentru care adaptarea a creat nuante noi ale semnificatiei spotului.
Ce ar spune un ochi curios la blind test?
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Referitor la intrebarile unui copil de 5 ani. In primul rand, cred ca raspunsul meu ar fi "intreab-o pe ma-ta" (stiu, e misogin). dar credeti-ma ca daca un copil de cinci ani m-ar intreba lucrurile alea, m-as scarpina cu drepta in stanga din lipsa de raspuns