Britney Spears si rafinamentul, o asociere de Circus

Cand spun Britney Spears imi ies din mana. Ma relaxez. Imi vine sa scriu in doru' lelii. Sa ma tabloidizez. Si nu e ea de vina. Eu sunt. Pentru ca-i asociez numele cu tot felul de melodii usurele, cu pupaturi de scena cu Madonna, cu frizuri bizare, cu imagini smulse de paparazzi prin coclauri numai de ei stiute (si de ea, evident!). Asa ca ma abtin, ma dreg cu o cafea si spun din prima: in plin proces de "womanizing", Britney Spears face reclame la lucruri elegante! De exemplu, la Bulgari.

In clipul Circus (http://tinyurl.com/dg958h), chiar la inceput, Britney se gateste de spectacol. Isi pune cercei si margele. Le scoate dintr-o cutiuta, aflata intr-o gentuta. Firma se vede clar, in prim plan. Da, e Bulgari! Hm, rafinament? Simplu product placement, ar spune detractorii. Asocierea cu aceste bijuterii a divei care si-a petrecut anul trecut avand aparitii dintre cele mai nefericite din intreaga cariera, fiind adesea calificate ca vulgare de catre presa internationala, nu e deloc credibila.

Daca cerceii sunt de la Bulgari, la gat va prefera, totusi, colierul italienilor de la Love Sex Money, de care nici nu auzisem. Poate ca nici altii, asa ca nu li s-a pus numele in clip, dar o scormoneala pe site-ul firmei ne dumireste cat se poate de pozitiv. Si uite asa, aranjata cu staiful mai multor branduri, numite si nenumite, se joaca in circ, printre inghititori de sabii si de flacari, printre lei si acrobati.

Bulgari, merge oriunde, se pare. Asa cum mai pare ca si Britney merge oriunde cu Bulgari. Cel putin asa arata cu ochelarii de soare Bulgari (model 6012B, si care pe net costa cam 175 de lire sterline). Sa recunoastem, se potrivesc de minune (chiar si fara numele trecut pe vreo eticheta) cu rolul ei de sofer de limuzina... Maybach! Asta in clipul Womaniser. Doar ca limuzina (un model 62, sau chiar 62 S), alergand prin pasaje si pe sosele de vis, isi falfaie sigla din toate pozitiile: o vedem si pe botul masinii, si pe spate, chiar si pe volan. Totul, in fuga plina de pasiuni consumate in interiorul din piele.

Una peste alta, Britney imi lasa impresia ca se pricepe foarte bine la circ, ba chiar la iluzionism, pentru ca tot apar si dispar numele brandurilor de pe produse! Asa a fost cu Bulgari si asa a fost si cu un Nokia 5800 XpressMusic ce s-a aratat timid intr-o varianta, doar pentru a lasa in cealalta versiune sa se scurga o raza de reflector, taman pe luciul (in)discret al marcii. Ca-n rest nu se sfia sa apara in mai multe cadre, imprastiate in vreo 23 de secunde.

Pana la urma, indiferent cat de credibila e asocierea lui Britney cu un anumit brand, cand o vedem, ne vine sa exclamam de fiecare data "Oh, baby, baby", ceea ce nu poate fi decat un lucru bun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related