Agentia de relatii publice Ketchum a fost nominalizata de publicatia americana Advertising Age pe lista celor zece Agencies to Watch in 2009. Aceasta distinctie este rezervata in principal doar agentiilor de publicitate, Ketchum fiind prima agentie de relatii publice nominalizata pe aceasta lista.
"Intr-o perioada in care clientii cauta programe care le ofera mai multa vizibilitate la costuri eficiente, Ketchum reuseste sa faca exact acest lucru", se explica in motivarea prestigioasei reviste de specialitate.
Advertising Age mentioneaza, printre programele inovatoare si creative desfasurate de Ketchum, cele realizate pentru brandul Dr. Pepper (oferirea unei bauturi racoritoare gratuite pentru fiecare american, daca Axl Rose va reusi sa finalizeze, pana la sfarsitul anului 2008, noul album al Guns N' Roses). Aceste proiecte, si multe altele din domenii diverse, de la CSR la media digitala, au adus clientilor Ketchum un volum semnificativ de publicitate gratuita, de la aparitii in The Today Show, pana la canalul online de muzica NME.com.