Coca Cola si Tempo Action dezvolta impreuna campania "Sete de viata pe Valea Prahovei"

Coca Cola impreuna cu Tempo Action dezvolta in perioada 14 decembrie 2008 - 14 februarie 2009 campania de comunicare below the line "Sete de viata pe Valea Prahovei" dedicata iubitorilor muntelui si ai sporturilor de iarna.

In ultimii 5 ani Coca Cola a fost constant prezenta pe partia Bradul din Poiana Brasov. In aceasta iarna, sub sloganul Coca-Cola deSKIde distractia, turistii au parte in fiecare sfarsit de saptamana de concerte, concursuri de schi si snowboard, dar si de multiple jocuri tematice soldate cu peste 2009 premii: telefoane mobile, rame foto digitale, cd holdere, huse schiuri, huse clapari, ochelari soare, reni de plus, caciuli si fulare, gentute Coca-Cola, portofele si boresete. De asemenea, sezonul de iarna 2008 - 2009 marcheaza exitnderea actiunilor de acest tip si pentru publicul din Predeal sub platforma de comunicare -"Coca -Cola - Nopti Albe de Iarna" .

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related