Agentia "New Media" a primit certificarea Google AdWords

New Media, agentia de interactive a holdingului The Group, a primit certificarea Google AdWords.

Echipa New Media a primit certificarea Google, prin parcurgerea unor cursuri specializate ale companiei Google si in urma absolvirii examenului ce valideaza profesionalismul in administrarea campaniilor AdWords.

"In contextul cresterii explozive a pietei de publicitate online si a numarului agentiilor care administreaza campanii AdWords, este nevoie de o sursa credibila si obiectiva de certificare a unor competente reale", a declarat Ciprian Postelnicu, Business Director al agentiei.

De-a lungul celor doi ani de practica, echipa New Media a avut timp sa experimenteze optiunile oferite de Google AdWords si sa le aplice in campaniile deja derulate pentru diferite categorii de clienti. Certificarea primita de la Google constituie o confirmare valorica si un criteriu de diferentiere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related