In cadrul celei de-a XVII editii AdCouture, Cosmin Radoi (Managing Director, Graffiti BBDO Romania) a discutat in rubrica "Hot Spot" despre castigarea pitch-ului Romtelecom, iar Stephanie Jackson (Senior Director Online Marketing, Vodafone) a prezentat, din postura de "Insider", serviciul de publicitate mobila lansat de Vodafone, AdPlus.
Cosmin Radoi apreciaza ca intrarea contului Romtelecom in portofoliul Graffiti BBDO se datoreaza in buna masura originalitatii si entuziasmului echipei: "Practic au fost noua agentii din care s-au ales doua pentru finala, noi (Graffiti BBDO) si Headvertising. Ideile ne-au scos in fata; am venit cu niste idei originale si poate asta a fost diferentierea. A mai fost un motiv: din primul moment in care am venit cu brief-ul, a fost generat un val foarte mare de entuziasm. Toata echipa de creatie a lucrat pentru acest brief. Acest entuziasm s-a vazut pe tot parcursul pitch-ului si chiar in prezentari. Daca abordezi cu un astfel de entuziasm un pitch cu siguranta premisele sunt foarte bune".
Graffiti BBDO a semnat un contract pe 2 ani cu Romtelecom, iar Cosmin Radoi este optimist in ceea ce priveste evolutia industriei telecom in conditiile crizei economice: "Cred ca telecom-ul este unul dintre domeniile cel mai putin atinse de criza. Sunt alte categorii mult mai greu afectate. Bancile se gandesc de doua ori inainte sa faca o campanie, o investitie, se gandesc la ce mesaj sa aiba in comunicare. Auto este o alta categorie afectata."
Stephanie Jackson (Senior Director Online Marketing, Vodafone) propune tot o abordare pozitiva in fata crizei: "Este ceva normal in afaceri. Prima data cand se intampla toata lumea este socata dar este o oportunitate sa consolidezi ceea ce faci, sa analizezi foarte clar afacerea, sa decizi la ce ar trebui sa renunti. Companiile care au facut acest lucru au iesit din criza mai puternice. Nu este ceva de care sa ne fie frica pe termen mediu, chiar daca pe termen scurt este surprinzator, pentru ca trebuie sa schimbi felul in care lucrezi, sa-ti analizezi profitul, castigul si pierderile".
Stephanie Jackson considera ca pentru un canal complementar de comunicare, cum este publicitatea mobila, nu este nevoie de un buget mai mare de cateva zeci de mii de euro. Adplus este un "serviciu care ofera instrumente advertiserilor prin care sa ajunga la clienti noi sau existenti, cu un impact mai mare. Un advertiser poate sa trimita mesaje catre clientii Vodafone prin canalele pe care le aveam: sms, mms, portaluri de internet mobil. Intr-un asemenea tip de produs este foarte clar cui te adresezi: avem date despre varsta clientilor, tipuri de achizitii, felul in care cheltuiesc banii, informatii geografice, momentul zilei in care putem sa ii abordam".
AdCouture este prima emisiune de informatie si analizã, care trateazã subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structuratã pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezintã cele mai noi si mai importante stiri care influenteazã industria de media, marketing si publicitate, analizeazã cele mai fierbinti subiecte ale sãptãmanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.
Emisiunea este prezentatã de Serban Ciusca si realizatã in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeazã in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si este reluatã sãmbãta si duminica, la ora 11:00 si 21:00. Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea IQadsTv.