Movie: Yes Man ("Yes Man - Un cuvant poate schimba totul")
Brands: Red Bull, Nokia, Polaroid, Dell, Ducati, Toyota, BMW, Suzuki, Volvo, Chevrolet, United Airlines, Audiovox, Shell
Actors: Jim Carrey, Zooey Deschanel, Bradley Cooper, Molly Sims
Pentru ca no means no, pentru ca refuza orice unknown caller, pentru ca nu iese in oras cu prietenii pe motiv ca "I have a thing", pentru ca e asocial si nefericit, pentru ca nu vrea sa evolueze, pentru ca e unul din gulerele albe din banci, care merge la serviciu cu BMW-ul, sta toata ziua in fata unui monitor Dell si respinge apelurile primite pe telefonul lui Nokia, din toate aceste motive Carl (Jim Carrey) este candidatul perfect pentru a demonstra puterea unui cuvant. Astfel, dupa ce asista la un seminar despre puterea de a spune da, desi sceptic la inceput, personajul interpretat de Jim Carrey isi schimba radical modul de viata.
Falling in love with Polaroid Girl. Yes Man!
Chiar si lucrurile rele care i se intampla pentru ca accepta sa spuna da oricarei provocari, duc in final la lucruri bune. Este vorba de intalnirea cu Allison (Zooey Deschanel), o tipa foarte altfel, dar cu atat mai seducatoare. Astfel ca, din omul banal si conventional care era, Carl devine pasionat de hobby-urile ei, mai putin obisnuite, printre care si fotografiile facute la 6 dimineata in pas de jogging. De altfel, chiar si la prima intalnire, Carl a primit un suvenir: fotografia cu ei doi facuta la minut. Polaroidul este un brand care i se potriveste eroinei pe deplin, pentru ca rezuma esenta personalitatii acesteia: spontaneitatea. Asadar, Polaroidul e un brand destul de vizibil in film, dar nu se compara cu atentia primita de energizantul Red Bull.
Dupa cateva zeci de Red Bull: Yes Man!
Si dupa o noapte alba cu baietii, o invitatie pe care numai un no man ar fi refuzat-o, Carl coboara dintr-o masina ticsita cu ambalaje de la doze de Red Bull, paseste usor nesigur, dar e foarte plin de energie. Nu uita sa mentioneze carui fapt ii datoreaza aceasta stare de spirit, dragului friend in need, a friend indeed Red Bull. Dar poate ca efect al miraculoasei bauturi, face exces de zel, astfel incat o conversatie de 2 minute cu Allison va contine vreo 10 mentionari ale numelui brandului. Destul de funny, deloc subtil.
In al noualea nor cu United Airlines. Yes Man.
In fine, lucrurile evolueaza, cei doi ajung sa se iubeasca mult, nebuneste si molipsitor. Si ca un ecou al celor spuse de adeptul pozitivismului care l-a convins si pe Carl sa devina un yes man: "when you say yes to life you embrace the possible". Asa ca cei doi vor actiona de multe ori pe baza de instinct. Este cazul excursiei in Nebraska cu United Airlines. Despre Brandul United Airlines nu ni se comunica prea mult, dar putem observa si singuri personalul oarecum rigid dar care se comporta profesionist in orice situatie, luandu-si treaba in serios, poate mai mult decat era cazul, atat de mult incat frizeaza comicul. Dar tinand cont ca angajatii unei companii aeriene sunt interfata acesteia cu clientii intr-un mod mai pronuntatat decat in cazul altor companii din alte segmente de piata, mesajele implicite transmise ar putea fi o "reclama buna". In fine, excursia celor doi se va incheia cu ceva peripetii si chiar cu o cearta.
In fundul gol pe Ducati. Yes Man!
Dar se vor impaca, stati fara grija. Si va fi cu specatcol! Carl evadeaza din spital si se urca pe o motocicleta Ducati ca sa zboare ca gandul si ca vantul spre iubita pe care trebuie s-o convinga ca trebuie sa fie din nou impreuna. Si chiar inainte de final, cand nimic nu credeam ca ne mai poate amuza sau speria, avem ocazia sa admiram posteriorul lui Jim Carrey pe motocicleta care merge cu o viteza atat de mare incat halatul de spital flutura in vant...Si de data asta nici macar nu bause Red Bull!
Comentarii
multumesc pentru sfaturi si ma bucur ca in sfarsit prinde contur rubrica asta, pentru ca pana acum tot primeam commenturi cu pareri despre film, cand de fapt ar trebui sa vorbim despre product placement aici...incet incet invatam si noi si voi :)