Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) in colaborare cu D&D Research a finalizat cea de a patra editie a studiului AdMarket pentru anul 2008, unul dintre cele mai importante studii pentru industria de publicitate din Romania.
Realizat pe baza opiniilor exprimate de 247 de respondenti din 180 de companii reprezentand cele mai importante marci care au investit in 2008 in comunicare, studiul reflecta atat parerea clientilor asupra industriei de publicitate, cat si tendintele in activitatea de comunicare a acestora pentru anul 2009.
"Dincolo de topurile realizate pe baza criteriilor stabilite (precum creativitate, strategie, nivelul de implicare al agentiilor, executia etc.), studiul ofera acces la informatii referitoare la intentiile si planurile de comunicare ale companiilor din fiecare industrie reprezentata. Astfel, rezultatele studiului au o importanta strategica pentru agentiile de publicitate, care isi pot ajusta planul de new business luand in considerare dorintele si asteptarile declarate de potentialii clienti", declara Adrian Tuluca, membru in board ul UAPR si coordonatorul proiectului.