Patrick Collister, Mauricio Alarcόn, Sue Anderson si Jan Leube sunt vorbitorii editiei aniversare a festivalului AdPrint, care se va desfasura in perioada 12-15 februarie la Brasov.
Weekendul AdPrint va incepe cu seminarul sustinut de Jan Leube care incearca sa gaseasca raspuns la intrebarea "Where is print going in a digital world (Challenges. Chances. Cases)". Jan este Chief Creative Officer BBDO Berlin din 2008 si inainte sa detina actuala pozitie a lucrat 8 ani la Scholz & Friends Berlin, unde a castigat peste 350 de premii in competitii nationale si internationale.
Ziua continua cu prezentarea "The New Rules of Communication" sustinuta de Patrick Collister, fondatorul agentiei de training Creative Matters. Patrick a lucrat in publicitate pana in 2003 cand si-a fondat propria agentie de training creativ. In 2006 a pus bazele raportului anual Big Won - o analiza a industriei de comunicare, de la publicitate la direct marketing, masurata prin calitatea si cantitatea premiilor castigate. Patrick va deschide si sesiunea de seminarii de sambata, cand va prezenta rezultatele si concluziile raportului The Big Won.