Pitch-ul anului 2008 in Romania, desi venit pe ultima suta de metri (in luna Noiembrie), consider ca a fost cel pentru Romtelecom.
De ce spun asta - in primul rand datorita mizei sale, atat financiara cat si de portofoliu, dar nu numai atat. Au fost multe agentii implicate si foarte multa munca in spatele pregatirii lui, s-a vorbit mult despre el, a fost un adevarat eveniment la nivel de industrie de publicitate.
Mai mult decat atat, categoria Telecom este una dintre cele mai dinamice si mai interesante categorii din punct de vedere al comunicarii si al implicarii unei agentii de publicitate in constructia de branduri. Si chiar daca de multe ori ritmul este o provocare, cand rezultatele sunt pozitive satisfactiile sunt cu atat mai mari.
Spun asta, atat din perspectiva personala (avand o indelungata experienta pe aceasta categorie, pe care practic m-am format ca profesionist), cat si din perspectiva Ogilvy in al carei portofoliu se afla, incepand din luna mai 2008 brandul COSMOTE, care aduce atat agentiei, cat si echipei satisfactii si rezultate deosebite.