In contrast cu Mama Natura, care in acest an a decis sa ne ofere jumatate de vara desi, din pacate, prea multi o platesc integral, ba chiar, daca as fi sa plagiez jumatate din redactorii de stiri, "cu agoniseala lor de-o viata", companiile de telefonie mobila au pornit o campanie promotionala sub semnul aceluiasi "50%", de data asta in favoarea clientilor. Sa fie bine inteles, a clientilor noi, caci fidelii realizeaza cu uimire ca buzunarul pus sub forma de umar la construirea retelei le aduce avantaje sub forma de punct. Si de dimensiunea lui.
Sa catalogam fraza de mai sus drept feedback tip "Y tu mama tambien" si sa revenim la ceea ce ne intereseaza. Traim vremuri promotionale, deci nu ofertele ne surprind, ci sincronizarea lor. Iar daca tinem seama si de similaritatile la nivel de detaliu, ajungem la o prima concluzie interesanta: este o situatie in care publicitatea "duce greul", in care reclama este cel mai important argument in luarea unei decizii (bineinteles, facand abstractie de un alt factor, necontrolabil: "imi iau in reteaua in care au si prietenii mei"). Dar sa vedem in continuare cum au ales Connex si Orange sa-si mediatizeze jumatatile.