Buzz cu Cosmin Radoi (Managing Director, Graffiti BBDO)
IQads: Ce a insemnat pitch-ul Romtelecom pentru agentie (din punctul de vedere al resurselor implicate)?
Cosmin Radoi: Vorbim probabil de cel mai important pitch al anului 2008 si atunci sigur vorbim si de resurse foarte importante implicate in proces. Iar pentru un brand precum Romtelcom vorbim si de mult entuziasm.
IQads: Cat a durat pitch-ul?
Cosmin Radoi: Invitatia la pitch a venit la inceputul lunii noiembrie, deci tot procesul de selectie a durat doua luni.
IQads: Ce agentii au mai fost implicate in acest pitch?
Cosmin Radoi: Lista e destul de lunga, cuprinde agentii importante, dar as mentiona Headvertising si Grey, agentiile cu care Romtelecom a colaborat.
IQads: Contul Romtelecom a mai fost la Graffiti. Poate fi considerat acesta un motiv pentru cei de la Romtelecom de a realege Graffiti?
Cosmin Radoi: Criteriile de evaluare ale unui client de talia Romtelecom la un pitch sunt strict profesionale iar cel de mai sus cu siguranta nu se regaseste printre ele. Cu siguranta a contat forta ideilor si generozitatea lor, care au permis integrarea sub aceeasi umbrela a multitudinii de medii si puncte de contact pe care le presupe comunicarea unui brand gigant ca Romtelecom. A contat si spiritul de echipa pe care l-a degajat prezentarea dar si prezenta noastra.
IQads: Agentia precedenta, Grey, incepuse un proces de rebranding al Romtelecom. Va merge Graffiti pe aceeasi linie strategica? Vor urma schimbari majore in strategia Romtelecom?
Cosmin Radoi: Rezultatul pitch-ului a fost anuntat de curand, deci este mult prea devreme sa discutam de astfel de lucruri.
IQads: Cat valoreaza contul Romtelecom pentru Graffiti (financiar vorbind)?
Cosmin Radoi: N/A.
Comentarii
credeam ca din interviu vor iesi la iveala lucruri din spatele scenei, secrete bine pastrate despre cum sa castigi un pitch, etc.