A castigat Graffiti pitch-ul anului 2008?

Buzz cu Cosmin Radoi (Managing Director, Graffiti BBDO)

IQads: Ce a insemnat pitch-ul Romtelecom pentru agentie (din punctul de vedere al resurselor implicate)?
Cosmin Radoi: Vorbim probabil de cel mai important pitch al anului 2008 si atunci sigur vorbim si de resurse foarte importante implicate in proces. Iar pentru un brand precum Romtelcom vorbim si de mult entuziasm.

IQads: Cat a durat pitch-ul?
Cosmin Radoi: Invitatia la pitch a venit la inceputul lunii noiembrie, deci tot procesul de selectie a durat doua luni.

IQads: Ce agentii au mai fost implicate in acest pitch?
Cosmin Radoi: Lista e destul de lunga, cuprinde agentii importante, dar as mentiona Headvertising si Grey, agentiile cu care Romtelecom a colaborat.

IQads: Contul Romtelecom a mai fost la Graffiti. Poate fi considerat acesta un motiv pentru cei de la Romtelecom de a realege Graffiti?
Cosmin Radoi: Criteriile de evaluare ale unui client de talia Romtelecom la un pitch sunt strict profesionale iar cel de mai sus cu siguranta nu se regaseste printre ele. Cu siguranta a contat forta ideilor si generozitatea lor, care au permis integrarea sub aceeasi umbrela a multitudinii de medii si puncte de contact pe care le presupe comunicarea unui brand gigant ca Romtelecom. A contat si spiritul de echipa pe care l-a degajat prezentarea dar si prezenta noastra.

IQads: Agentia precedenta, Grey, incepuse un proces de rebranding al Romtelecom. Va merge Graffiti pe aceeasi linie strategica? Vor urma schimbari majore in strategia Romtelecom?
Cosmin Radoi: Rezultatul pitch-ului a fost anuntat de curand, deci este mult prea devreme sa discutam de astfel de lucruri.

IQads: Cat valoreaza contul Romtelecom pentru Graffiti (financiar vorbind)?
Cosmin Radoi: N/A.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
nu inteleg de ce postati asemenea "interviuri" despre nimic, vorbe goale, fara nicio informatie, raspunsuri banale, seci, plictisite, "criteriile de evaluare pt un client de talia romtelecom sint strict profesionale..."; ce sa zici si tu ? evident, asa e, cum altfel ?

Mirabela Manea
acum 15 ani
Sa intelegem ca lucrezi intr-una din agentiile care a pierdut pitch-ul? Intr-adevar, raspunsurile sunt evazive, insa daca nu am fi postat interviul ar fi insemnat ca nu dam importanta subiectului. Nu puteam scrie tot noi si raspunsurile.
Ioana Gligor
acum 15 ani
nu am avut onoarea de a participa la "pitchul anului". era doar o remarca asupra continutului asa-zisului interviu.

credeam ca din interviu vor iesi la iveala lucruri din spatele scenei, secrete bine pastrate despre cum sa castigi un pitch, etc.

Silviu S
acum 15 ani
Cu alte cuvinte, Cosmin e cel de vina pentru interviul nereusit? :) (ps, nu lucrez intr-una din agentiile care au pierdut pitch-ul, si nici nu mi se pare ok reactia ta, ca si reprezentat al Iq ads sa sari la gatul omului care si-a exprimat doar o parere.
Mirabela Manea
acum 15 ani
@SilviuP Daca te uiti la intrebari, vei vedea ca scopul lor era de a afla cum s-a desfasurat tot procesul, de a elucida niste puncte importante ale pitch-ului, pentru ca, nu stiu daca stii, dar in industrie s-a vorbit destul de mult ca a fost un pitch nu tocmai transparent. Raspunsurile, asa cum zicea si gligoruta, nu prea au clarificat situatia. Dar stati linistiti, despre asta o sa vorbeasca tot Cosmin maine seara (la AdCouture) si probabil o sa ne spuna mai multe.


Branded


Related